+45 23 20 94 85 tmj@merrild-jensen.dk

Handelsbetingelser

1.0 Tilmelding

Tilmeldingen er bindende og kan ske på følgende måder:

  • Gennem kursusportalen på www.merrild-jensen.dk/
  • På mail til tmj@merrild-jensen.dk
  • På telefon +45 23 20 94 85

Du kan tilmelde dig så længe kurset er tilgængeligt med ledige pladser på kursusportalen: https://www.merrild-jensen.dk, men vi anbefaler hurtig tilmelding, da arrangementet kan blive udsolgt. Enkelte arrangementer har særlig tilmeldingsfrist – i givet fald, vil det fremgå af arrangementets website.
Kursustilmeldingen skal være bekræftet via e-mail fra en merrild-jensen mailkonto, før den anses som gældende.

2.0 Overtegning/aflysning

Hvis et arrangement er overtegnet, vil det fremgå af kursusportalen.
Ved for få tilmeldinger forbeholder merrild-jensen sig ret til at udskyde eller aflyse arrangementet. Eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af merrild-jensen.

3.0 Flytning/afmelding

Afmelding skal altid ske skriftligt. For vores forskellige arrangementer gælder nedenstående betingelser.
Enkelte arrangementer har særlige afmeldingsbetingelser – i givet fald, vil det fremgå af arrangementets website.
Vær opmærksom på, at annulleringsbetingelser også gælder i forbindelse med sygdom.

3.1 Kurser

Ved flytning eller afmelding 4 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 50 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

3.2 Uddannelser

Ved flytning eller afmelding 8 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 50 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 5 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

3.5 Gå-hjem-møder

Ved afmelding senere end 2 dage før afholdelse betales et eventuelt no-show fee.

3.6 Forhindret i at deltage

Bliver du af en eller anden grund forhindret i at deltage, er du naturligvis altid velkommen til at sende en kollega. Du skal blot give os besked på tlf. +45 23 20 94 85 eller via mail til tmj@merrild-jensen.dk.

4.0 Pris/faktura

Ved internat inkluderer prisen deltagelse og forplejning på arrangementet inkl. morgenmad, frokost, aftensmad og forfriskninger i pauserne. På en række arrangementer er materialet tilgængeligt elektronisk. Internat inkluderer også overnatning mellem kursusdagene.
Ved valg af eksternat inkluderer prisen deltagelse og forplejning på arrangementet inkl. morgenmad, frokost og forfriskninger i pauserne. Aftensmad og overnatning er ikke inkluderet i prisen ved valg af eksternat.
Vi fakturerer først i forbindelse med afholdelse af arrangementet, medmindre du selv beder om at få tilsendt en faktura med det samme. Faktura sendes uafhængigt af bekræftelsen.

5.0 Eksamen – særlige forhold

Er der særlige forhold, der gør, at du har brug for dispensation til eksamen – hvis du fx ønsker at ansøge om ekstra tid eller brug af hjælpemidler til eksamen – beder vi dig gøre opmærksom på dette allerede ved din tilmelding, så vil vi starte sagsbehandlingen.

6.0 Yderligere information

Har du brug for uddybende information om arrangementets faglige indhold, er du velkommen til at kontakte os på tmj@merrild-jensen.dk eller tlf. +45 23 20 94 85.

7.0 Forbehold for ændringer

merrild-jensen tager forbehold for ændringer af tid, sted, underviser, indhold, pris samt eventuelle trykfejl.

8.0 Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos merrild-jensen kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: tmj@merrild-jensen.dk